دنیــــــا علوم تجربی هشتــــــم

دکتر جعفر شهیدی
دنیــــــا علوم تجربی هشتــــــم

به نام حق

با عرض سلام و خیر مقدم به تمامی هشتمی ها من محمد مهدی رضوانی طراح این سایت
هستم . این سایت در رابطه با علوم تجربی هشتم می باشد و مطالبی نظیر «سوالات و امتاحانات هفتگی از دانش آموزان و تولید محتوا» را در اختیار شما میگذارد .
باتشکر

بایگانی

آخرین مطالب

آموزش فصل1

يكشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۵۸ ب.ظ

آموزش درس1


جهت آموزش بر روی تصویر کلیک نمایید

دانش آموز عزیز توجه داشته باشید بعد از این تدریس آزمونی برای شما در نظر گرفته شده کسانی که نمرات خوبی را در این آزمون دریافت نمایند. نام و نام خانوادگی در بالای سایت به نمایش در خواهد آمد




چگونه پاسخ آزمون ها را ارسال کنیم ؟

در بالای صفحه گزینه ای برای شما ایجاد شده به نام ارسال پاسخ آزمون ونظرات «مطابق تصویر»

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۷
محمد مهدی رضوانی

نظرات  (۲)

ممنون دستت درد نکنه
رضوانی نمی دونم چرا برای من سوالاتو نمیاره اگه میشه بگی

پاسخ:
بررسی میکنم اگه مشکل از اینجا بوده درستش میکنم.


ممنون از اطاعتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی